16 July 2011

Baby Boy..


Putera sulung Insyirah Soleha dan Muhd.Saiful Azuran.
12/7/2011, Selasa
2 pagi
2.43 kg

03 June 2011

Takde Keje, Edit Gambar...

Seronok pulak bila dapat meng'edit' gambar. haha..


First photo yang di'edit' adalah gambar Puan Syira dan Ustaz Saif. hehe..


romantis gitu.

Second photo sudah pasti gambar aku yang x berapa nak menjadi nih. uhuk3


Third photo pulak gambar sahabat, namanya Rahimah.. jom tengok!

comel orangnya..ngee~

Fourth photo gambar sahabat jugak, namanya Syuhada..

orangnya comel, kecik..huhu

Then, cantumkan gambar aku, Rahimah dan Syuhada. jadi apa eh?
haha, jom tengok....

Semoga ukhuwah yang terjalin ini diberkati Allah. ameen..

Last....





Huhu, nampak sangat xde idea kan? xpe la, asalkan dapat meng'update' blog yang dah lama x usik nih.

24 April 2011

Catatan..?

23 April 2011


Tarikh diatas merujuk kepada hari Sabtu iaitu semalam. Macam2 jadi, aduh!


First, niat hanya ingin mengambil gambar tentang pencemaran alam sekitar bersama kawan2 (maklum la kena siapkan kerja khusus Geografi).
Lepas selesai mengambil gambar, tiba2 Zurika, Leana dan Atierah tanya "Fuzah, ko pegi x rumah Alia?"
Aduh! Lupa pulak nak bagitau mak ngan ayah yang Alia ada buat kenduri.


Second, perjalanan dari stesen bas ke rumah Alia mengambil masa selama 1 jam 15 minit. Maklum la jalan kaki. Haha. Berhenti di kedai runcit, beli air, kehausan + kepenatan. Tiba2 hujan mengalirkan air mata, aduh! Nak buat apa ni? Mujur la surau dekat ngan kedai runcit. Berhenti pulak kat surau, kebetulan azan Zohor berkumandang. Kitorang pun solat la. 9 orang. Haha.


Third, sampai dirumah Alia kitorang terus makan. Perut dah lapar. Nasib baik ada lauk kegemaran, ikan keli. Hehe. Macam dah setahun tak makan, isk3. Lepas tu kitorang pun mintak kebenaran nak balik rumah. Memang best la.


Fourth, dalam perjalanan nak balik, ada anjing. Kitorang pun apa lg, lari la! Haha, nasib baik tak terputus tali kasut. Kaki rasa macam nak cramp. Sakit wooo! Pusing 1 Tapah. haha


Memang kepenatan gila la semalam. Lepas tu ayah ajak pegi Kampar -> Ipoh. Huhh!
Pengalaman ni nak ckp pengalaman apa ye? Atau korang pun tak paham?
Sebenarnya Fuzah pun tak paham. Haha